“Εάν αυτό που καθοδηγεί τα αγαθά είναι η αμάθεια, τότε τα αγαθά αυτά θα γίνονται περισσότερο κακά παρά καλά, διότι έτσι είναι πιο άξια να υπηρετούν τον κακό που τα χρησιμοποιεί.
Όταν όμως τα καθοδηγεί η φρόνηση και η σοφία, τότε είναι ύψιστα αγαθά…
Αυτά, τώρα, καθ’ εαυτά είναι ουδέτερα χωρίς καμία αξία.
Έτσι, μοναχά η σοφία είναι αγαθό, ενώ η αμάθεια κακό.
Καθώς, λοιπόν, επιθυμούμε να είμαστε ευδαίμονες, είναι ξεκάθαρο ότι θα το επιτύχουμε χρησιμοποιώντας τα πράγματα, με τον ορθό μάλιστα τρόπο.
Αυτή όμως που μας παρέχει ορθότητα και ευτυχία είναι η επιστήμη. Όπως φαίνεται, λοιπόν, ο κάθε άνθρωπος μπορεί να προσπαθεί, με κάθε τρόπο, να γίνεται σοφότερος, καθώς μονάχα αυτό από όλα τα πράγματα, κάνει τον άνθρωπο ευδαίμονα και ευτυχισμένο.
Αυτοί λοιπόν που επιθυμούν να πράττουν το σωστό, πρέπει να φιλοσοφούν.
Και η φιλοσοφία είναι η όρεξη και η κατάκτηση της επιστήμης, όχι η επιθυμία που αφορά μονάχα την κατάκτηση των αγαθών, ούτε αυτή που μονάχα τα δημιουργείχωρίς να τα χρησιμοποιεί”.
Ιάμβλιχος (Προτρεπτικός επί φιλοσοφίαν)
Αυτή όμως που μας παρέχει ορθότητα και ευτυχία είναι η επιστήμη. Όπως φαίνεται, λοιπόν, ο κάθε άνθρωπος μπορεί να προσπαθεί, με κάθε τρόπο, να γίνεται σοφότερος, καθώς μονάχα αυτό από όλα τα πράγματα, κάνει τον άνθρωπο ευδαίμονα και ευτυχισμένο.
Αυτοί λοιπόν που επιθυμούν να πράττουν το σωστό, πρέπει να φιλοσοφούν.
Και η φιλοσοφία είναι η όρεξη και η κατάκτηση της επιστήμης, όχι η επιθυμία που αφορά μονάχα την κατάκτηση των αγαθών, ούτε αυτή που μονάχα τα δημιουργείχωρίς να τα χρησιμοποιεί”.
Ιάμβλιχος (Προτρεπτικός επί φιλοσοφίαν)