Αντιπαράθεση Δεξιάς – Αριστεράς τέλος, και τώρα τι;


0 0 ψήφοι
Article Rating

(του Υποστρατήγου ε. α K. Χ. Κωνσταντινίδη)

“Ο άνθρωπος γεννήθηκε ελεύθερος ,κι‘ όμως σ‘ όλη τη Γη είναι αλυσοδεμένος”

(Ζαν Ζακ Ρουσσώ- Γαλλοελβετός φιλόσοφος του Διαφωτισμού του 18 ου αιώνος)

Εργαστήρια Κυριαρχίας Θεών

Αν θέλει να προσδιορίσει κανείς την πολιτική κατάσταση του καιρού μας με το πραγματικό της όνομα ΄-και όχι με το ψευδεπίγραφο ‘Δημοκρατία’ διότι δεν είναι δημοκρτατία-το πιό κατάλλληλο είναι «Κρυπτοδυναστεία» ή «Οικονομικο-πολιτική Διαχείρηση» Κι’ αυτό δεν ισχύει μόνον στην Ελλάδα αλλά σε όλο τον κόσμο. Από την μελέτη της ιστορίας έχει αποδειχθεί ότι βασική αιτία του Κακού είναι η υπερσυγκέντρωση των εξουσιών των πολιτών-υπηκόων στους δυνάστες. Αν σκεφθούμε την τεράστια δύναμη καταστροφής που έχει συγκεντρώσει το κέντρον εξουσίας στις , είναι φυσικό να βλέπουμε σήμερα αυτά τα φαινόμενα βίας.


Ολα στατικά , όλα στάσιμα!!

Η σημερινή πολιτική κατάσταση είναι μιά σειρά ομοίων καταστάσεων. Από την μιά μεριά οι ολίγοι δυνάστες-αφέντες και από την άλλη οι πολλοί καταδυναστευόμενοι-υπήκοοι που υφίστανται χωρίς να μπορούν ν’ αντιδράσουν τις ίδιες πολιτικές , οικονομικές και ιδεολογικές παραλλαγές, που εκπηγάζουν απο το ίδιο παγκόσμιο εξουσιαστικό κέντρο . Η μοναδική διαφορά έγκειται στην εναλλαγή δύο εξουσιαστικών κομματικών μηχανισμών κάθε τετραετία περίπου, καθώς και η αλλαγή ελάχιστων κεντρικών προσώπων από την γνωστή κάστα της εξουσιαστικής δυναστείας . Και τα δύο όμως κόμματα εξουσίας -ως σιαμαίες αδελφές- έχουν τον ίδιο εξουσιαστικό λώρο με το παγκόσμιο εξουσιαστικό κέντρο. Η Ευρωαριστερά με το Αμερικανικής εμπνεύσεως κίνημα του Ευρωκομμουνισμού συνέβαλε στην πτώση της Σοβιετικής Ενώσεως . Τώρα η ίδια Ευρωαριστερά με τον Ευρω-ισλαμισμό έχει μεταβληθεί σε ‘όχημα’ της «Σιωνιστικής Παγκοσμιοποιήσεως» και διαλύσεως της Ευρώπης. Αυτός είναι και ο λόγος που το 3% του ΣΥΝ κυβερνά την Ελλάδα, στηρίζει τα Σχέδια Αννάν, φτιάχνει τα κατάπτυστα για την αποδόμηση της Ελληνικής Συνειδήσεως στα παιδιά μας κ.ο.κ , αλλά τα κόμματα εξουσίας δεν αντιδρούν, αλλά συμπλέουν με αυτά . Ο δικομματισμός όμως δεν αναιρεί την απόλυτη πολιτική, οικονομική και ιδεολογική τυποποίηση και ακινησία . Σήμερον δεν παράγεται πολιτική παρά μόνον αναπαράγεται η ίδια διεθνής εξουσία. Αυτή η διεθνής εξουσία ελέγχει την τεράστια υλικοτεχνική βάση των πολυεθνικών επιχειρήσεων, η οποία παράγει άφθονο υλικό πλούτο . Ποτέ όμως στην ιστορία της ανθρωπότητος δεν γινόταν πιό άδικη διανομή του πλούτου όσο σήμερον. Τούτο έχει σαν αποτέλεσμα την εξάλειψη των ιδεολογικών διαχωρισμών μεταξύ Δεξιάς και Αριστεράς, αλλά και μεταξύ Συντηρητικών και Προοδευτικών ιδεολογιών , αφού αμφότερες περιορίζονται στον ρόλο του ‘διαχειριστού’ των παραγωμένου πλούτου από τις πολυεθνικές επιχειρήσεις, επί τη βάσει μιάς αυστηρά δεδομένης νεοφιλελεύθερης ντιρεκτίβας. Και θα λέγαμε ότι ίσως είχε δίκιο ο Φουκογιάμα που προφήτευσε «το πέρας της Ιστορίας» , αν στο μεταξύ δεν κυοφορείτο ένα νέο πρωτόγνωρο Παγκοσμιοποιημένο Κίνημα πολιτών, ενάντια στην Νέα Τάξη Πραγμάτων, την γνωστή και ως «Παγκοσμιοποίηση». Τούτο καίτοι δεν το προβάλλουν τα ελεγχόμενα , εμφανίζεται- θαρρείς από το πουθενά-σε κάθε συγκέντρωση των πλουσίων ηγετών του πλανήτη μας και διεκδικεί μιά θέση στον ήλιο. Το είδαμε στο Σιάτλ, στην Γένοβα κ.ο.κ και θα το ξαναδούμε λίαν συντόμως και στην Γερμανία στην σύνοδο των G8.

Και όμως κάτι κινείται υπογείως

Τα χαρακτηριστικά αυτού του υπογείου κινήματος εκπηγάζουν από την απαίτηση των απλών πολιτών :

1/ Για την εφαρμογή Αμεσης Δημοκρατίας(συμμετοχική δημοκρατία, δια κληρώσεως εκλογή των αρχόνων, διενέργεια δημοψηφισμάτων, δημοκρατική συγκρότηση κομμάτων, Ισονομία-Ισηγορία-Ισοπολιτεία κ.α)

2/ Την δικαιοτέρα κατανομή του πλούτου και την μείωση του χάσματος μεταξύ πλούσιων και φτωχών :

α/ εντός του Δυτικού Κόσμου ,

β/ μεταξύ Δυτικού και Τρίτου Κόσμου και

γ/ μεταξύ Βορρά και Νότου.

3/ Για αντικειμενικότερη ενημέρωση από τα και την μείωση του πληροφοριακού και πολιτιστικού χάσματος μεταξύ Βορρά και Νότου, Δυτικού και Τρίτου Κόσμου .

4/ Για την προστασία του Οικολογικού Περιβάλλοντος και την αντιμετώπιση των κλιματικών αλλαγών

5/ Για το σταμάτημα των Πολέμων και των δυσβάστακτων Εξοπλισμών και ιδιαιτέρως των πυρηνικών , χημικών και βιολογικών όπλων Μαζικής Καταστροφής.

5/ Για το σταμάτημα της σημερινής τάσης ισοπέδωσης των διαχρονικών αξιών και την διατήρηση των εθνικών πολιτισμικών , γλωσσικών, θρησκευτικών και άλλων διαφορετικών γνωρισμάτων των εθνοτήτων.

6 Την εφαρμογή της αμφικτυονικής αντιπροσωπευτικής συγκρότησης στους διεθνείς Οργανισμούς.

7/ Την υποχώρηση της θεοκρατίας και του βαθμιαίου εκδημοκρατισμού των θεοκρατικών καθεστώτων.

8/ Τέλος την υποχώρηση του Αμερικανικού Ιμπεριαλιασμού.

Φταίει ο Τρόπος Σκέψεως

Αλλά κι’ αυτά αν γίνουν , αν δεν αλλάξει ο εν γένει τρόπος σκέψεως θεωρούμε ότι δεν θα υπάρξει ουσιαστική βελτίωση. Διότι σήμερον έχουν επικρατήσει στον δυτικό κόσμο οι δοξασίες των άνθρωπων της «Ερήμου» , οι οποίες διαμορφώνουν έναν υλιστικό τρόπο σκέψεως που έχει ως μοναδικό κριτήριον: α/ το Κέρδος , β/την κυριαρχία της Αγοράς και γ/ την Δύναμη.

Είναι χαρακτηριστικές οι επισημάνσεις του Μαχάτμα Γκάντι για τα επτά μεγάλα αμαρτήματα του σημερινού ανθρώπου , χωρίς ελεύθερη σκέψη , χωρίς ήθος και χωρίς ανθρωπιά:

χωρίς αρχές

χωρίς ηθική

-Πλούτος χωρίς εργασία

-Εκπαίδευση χωρίς χαρακτήρα

-Επιστήμη χωρίς ανθρωπιά

-Ηδονή χωρίς συνείδηση

-Λατρεία χωρίς θυσία

Πράγματι οι άνθρωποι μεγαλώνουν όταν εμπνέονται από μεγάλα ιδανικά , τα οποία λείπουν σήμερα. Γίνονται πιό ευτυχισμένοι όταν ατενίζουν πλατείς ορίζοντες. Γίνονται πιό ανθρώπινοι όταν ταυτίζονται με την πιό ωραία, αλλά και πιό επικίνδυνη περιπέτεια που είναι η προσπάθεια για έναν καλύτερο κόσμο, έστω κι’ αν αυτή απαιτεί την ανώτερη θυσία: Την ίδια την ζωή. Οταν προσπαθούν να μοιάσουν στον Προμηθέα που αψήφισε την τιμωρία του Δία για το πυρ που προσέφερε στους ανθρώπους εντελώς δωρεάν. Τέτοιους ανθρώπους χρειάζεται η εποχή μας . Σήμερα ο κόσμος βρίσκεται στο σπήλαιο και οι δυνάστες του τον εξαπατούν συνεχώς με τις σκιές. Παντού του βάζουν τον Εχθρό, για να εκφοβίζουν. Του προσφέρουν το Ψέμμα αντί για την Γνώση για να τον κρατούν έγκλειστο εντός του σπηλαίου. Με τον μύθο του σπηλαίου ο μας εξηγεί ότι υπάρχουν ορισμένοι ψεύτικοι στόχοι, όπως η εξουσία, η επιτυχία, το χρήμα, η διασημότητα, που παραμορφώνουν την πραγματικότητα και αποτελούν τις σκιές της πραγματικότητας. Οι εξουσιαστές είναι αιχμάλωτοι της ίδιας τους της δύναμης, ενώ οι υπήκοοι είναι αιχμάλωτοι της αγνοίας και αδυναμίας των να αντιληφθούν την Αλήθεια και την πραγματικότητα.

Οι Σύγχρονοι Πολιτικοί

Οι πολιτικοί έχουν χάσει την αξιοπιστία τους σ’ όλο τον πλανήτη. Η συντριπτική πλειοψηφία των λαών τους θεωρεί ανάξιους, ανίκανους, άφρονες και προ παντός ανήθικους και ψεύτες(πλην εξαιρέσεων ) . Εξ αιτίας της αχαλίνωτης δίψας των ν’ αναρριχηθούν στο κόμμα και σε κυβερνητικούς θώκους ποδοπατούν ανελέητα τις πανανθρώπινες αξίες, μπροστά στα έκπληκτα μάτια του λαού, αρκεί αυτοί να γίνουν πιό δυνατοί , πιό πλούσιοι, πιό λαμπεροί. Η διαπλοκή με τα διάφορα κατεστημένα, και ιδίως με το οικονομικό, το θρησκευτικό και τα , είναι καθημερινή τους πραξη, Τέτοιες πολιτικές ηγεσίες δεν διστάζουν να προδώσουν τα ιερά και όσια της πατρίδος μας και να διαφθείρουν το λαό για να μπορούν να τον ελέγχουν. Δεν σεβονται την δημοκρατία , την οποίαν παραβιάζουν , ποδοπατούν και κατακρεουργούν, και την χρησιμοποιούν ως μανδύα για να διαπράττουν ακατανόμαστες πράξεις, ακόμη και εγκλήματα. Και η δημοκρατία , εύθραυστη και ευαίσθητη όπως είναι , δεν μπορεί να ανθέξει την κατάφωρη κακομεταχείριση, με αποτέλεσμα να καταρρέει , να εξασθενεί , ν’ απονευρώνεται και να μεταλλάσσεται σε ολιγαρχία και συγκεκαλυμμένη δικτατορία . Οι πολιτικοί μας δεν σέβονται τον όρκο τους , ούτε τις υποσχέσεις που δίνουν προεκλογικά για να υποκλέψουν τον ψήφο του λαού.

 

Οι Καιροί Αλλάζουν

Οι καιροί όμως αλλαζουν άρδην σε όλο τον πλανήτη. Τα προβλήματα γιγαντώθηκαν και οι απαιτήσεις διακυβέρνησης μιάς χώρας μεγάλωσαν . Τα ξένα κέντρα που δίνουν εκ του μακρόθεν τις εντολές για την διακυβέρνηση της χώρας δεν είναι σε θέση να αντιμετωπίσουν τα πραγματικά καθημερινά προβλήματα του λαού. Επομένως έχουμε ανάγκη από πολιτικούς έξυπνους , θαρραλέους και ικανούς , με ήθος, με επάρκεια, με σωφροσύνη, με αφοσίωση στο πολίτευμα της δημοκρατίας, στην ελευθερία , στην αξιοκρατία και στην δικαιοσύνη. Θέλουμε πολιτικούς που να σέβονται την λαική κυριαρχία και να πασχίζουν και να ιδρώνουν για μιά πιό δίκαιη και πιό ανθρώπινη κοινωνία. Προ παντός να μάχονται για τα εθνικά μας δίκαια που ποδοπατούνται και παραβιάζονται βάναυσα από τους γείτονες μας. Πρέπει να καταλάβουμε ότι δεν είναι δυνατόν να οικοδομήσουμε μιά καλύτερη κοινωνία όταν οι πολιτικοί μας είναι ψεύτες και κλέφτες , οι διανοούμενοι μας είναι εξαγορασμένοι , οι δάσκαλοι μας είναι ανεπαρκείς και ιδιοτελείς, οι αστυνομικοί μας είναι διεφθαρμένοι , οι δημοσιογράφοι είναι εξαγορασμένοι , οι δικαστικοί μεροληπτούν και οι παπάδες είναι θεομπαίχτες . Είναι γεγονός ότι η σημερινή ενιαιοποίηση της ανθρωπότητος δεν έχει συνοδευθεί από μιά παράλληλη αύξηση της συνειδητότητος , ανάπτυξη της οικουμενικής αντίληψης και των διαχρονικών αξιών.

Οι δυνάστες να φιλοσοφήσουν-οι φιλόσοφοι να δυναστεύσουν

Θα αναφερθώ και πάλι στον α ( Επιστολή Ζ) για να καταδείξω πόσο δύσκολο είναι σήμερα το εγχείρημα της αλλαγής του πολιτικού σκηνικού ακόμη και με τις προτεινόμενες μεταβολές για συμμετοχική δημοκρατία: «Καθώς παρατηρούσα τους ανθρώπους-λέει ο -που δρουν πολιτικά, και τους νόμους βέβαια , και τις πολιτικές συμπεριφορές, όσο περισσότερο τα παρατηρούσα και ενηλικιωνόμουν, τόσο δυσκολώτερο μου φαινόταν ότι μπορώ να διοικήσω. Διότι δεν ήταν δυνατόν να πράξη κάτι κανείς χωρίς φίλους και πιστούς συνεργάτες, τους οποίους , κι’ αν ακόμη υπάρχουν, δεν είναι εύκολο να τους βρης(διότι η πόλη μας δεν διοικείται πιά σύμφωνα με τα ήθη και τις δραστηριότητες των πατέρων μας) να αποκτήσεις δε με άνετο τρόπο καινούργιους (φίλους) ήταν αδύνατο , και οι νόμοι είχαν διαφθαρή ώστε, ενώ στην αρχή ήμουν γεμάτος ορμή να επιδοθώ στα κοινά, βλέποντας την κατάσταση αυτή να λειτουργή αλλοπρόσαλλα, στο τέλος με κατέλαβε ίλιγγος και (κατέληξα) στο να μη σταματήσω μεν ποτέ να παρατηρώ μήπως βελτιωθή κάποτε η κατάσταση αυτή, όπως και κάθε άλλο πολίτευμα , να περιμένω δε πάντοτε για να συμμετάσχω στην πολτική δράση και εν τέλει κατάλαβα , ότι όλες οι πόλεις (κράτη) σήμερα κακώς πολιτεύονται. Διότι το θεσμικό τους πλαίσιο θα παραμένη ανίατο , αν δεν υπάρξη κάποια προεργασία ή τύχη. Και αναγκάσθηκα να μιλώ και να επαινώ την ορθή φιλοσοφία, διότι μέσω αυτής είναι δυνατόν να δω την πολιτική δικαιοσύνη και την δικαιοσύνη των ατόμων όπως πράγματι είναι. Επομένως δεν θα απαλλαγούν από τα δεινά οι γενεές των ανθρώπων, προτού η τάξη των φιλοσοφούντων καταλάβη τις αρχές της πολτικής ή η τάξη των δυναστευόντων στις πόλεις φιλοσοφήση κατά τύχην »(Περιοδ. Δαυλός, τ.295 , Οκτ. 2006) Αν αυτά συνέβαιναν τότε , πόσο μάλλον τώρα η πολιτική κατάσταση μας γεμίζει θλίψη. Ομως δεν πρέπει να παραιτούμεθα, διότι ο θέτει και τον παράγοντα Τύχη . Ο γράφων θα προσθέσει και την πανάρχαια θεά ΑΝΑΓΚΗ που κάνει ακόμη και τους ΄θεούς να πείθονται , πόσο μάλλον τους ανθρώπους.

Αθήνα -Ιερουσαλήμ: Δύο Κέντρα Αντίθετα

Από αρχαιοτάτων χρόνων δύο κέντρα ιδεών τροφοδοτούν τον κόσμο με δύο εκ διαμέτρου αντίθετα συστήματα ιδεών:

α/ Η Αθήνα με το ελεύθρο και ανθρωπιστικό πνεύμα

β/ Η Ιερουσαλήμ με την θρησκεία και την θεοκρατία

Δύο κέντρα, δύο κόσμοι , δύο πόλοι έλξεως για την οικουμένη. Η Αθήνα ως κέντρον του Ελληνικού Πνεύματος είναι στον αντίποδα του θεοκρατικού Ιουδασμού. Το διώνυμο αυτό από παλιά άλλοτε μεν συνυπάρχει και άλλοτε συγκρούεται. Το ένα τείνει να αναιρέσει το άλλο , διαδικασία που συνεχίζεται και στις μέρες μας. Οσάκις επεκράτησε το Ελληνικό Πνεύμα ο κόσμος οδηγήθηκε προς την δημοκρατία, τον πολιτισμό την συνένωση και την πρόοδο. Αντίθετα οσάκις επεκράτησε ο Ιουδαισμός ο κόσμος οδηγήθηκε προς τον Μεσαίωνα, την Εξέταση , τον Ταλεμπανισμό, την διάσπαση και τον αυταρχισμό. Η σημερινή κατάσταση είναι αποτέλεσμα της επικρατήσεως στην Δύση των ανθρώπων της «ερήμου» και της «στέππας¨» , οι οποίοι προβαίνουν στην βαθμιαία αποδόμηση της δημοκρατίας και την επιβολή της ολιγαρχίας , του δογματισμού , του αυταρχισμού και της βίας. Και τούτο διότι οι Ελληνικές Σπουδές και τα Ελληνικά Γράμματα μετά τον Β! Π.Π-και ιδία μετά την δημιουργία του κράτους του Ισραήλ-βρίσκονται εν υπνώσει όχι μόνον στην Ελλάδα (που ποτέ δεν ευδοκίμησαν αφ‘ ότου οι Ελληνες ασπάσθησαν τον Ιουδαιοχριστιανισμό) αλλά και ανά τον κόσμο ολόκληρο.

Υπάρχει Ελπίς

Ομως τα πράγματα εσχάτως αλλάζουν ραγδαίως. Το πρώτο ήμισυ του 21 ου αιώνα θα φέρει στον κόσμο αρκετές εκπλήξεις , καθώς η μεγάλη θεά ΑΝΑΓΚΗ δεν βολεύεται με την σημερινή ‘δυναστοκρατία’. Διότι αν η Ιερουσαλήμ εξάγει θεοκρατία , η Αθήνα-και ό, τι αυτή συμβολίζει-εξάγει μιά άλλη «πολυθρησκεία» που είναι ο πολιτισμός, οι επιστήμες και τα γράμματα, η ελευθερία σκέψεως, η τεχνολογία και οι καλές τέχνες, ο αθλητισμός και οι Ολυμπιακοί Αγώνες, ο Λόγος και ο Ανθρωπισμός, η και η Οικολογία, η Φιλοσοφία, η αξιοπρέπεια του ατόμου και τα Ανθρώπινα Δικαιώματα, η αλλά και οι στρατιωτικές τέχνες. Διότι η θεά κρατάει δόρυ και ελαία και φέρει κράνος και ασπίδα. Είναι δηλαδή πάνοπλος και έτοιμη να αποκρούσει κάθε απειλή. Επομένως ο σαν πνεύμα και σκέψη καλύπτει ό,τι προαναφέραμε και άλλα που δεν αναφέραμε, αλλά θα συμβούν στο μέλλον μέσα σε πνεύμα ελευθερίας και συνεργασίας μεταξύ των ανθρώπων και των λαών. Αν η ανθρωπότης εγκολπωθεί τον Ελληνισμό ασφαλώς θα γίνει περισσότερο πολιτισμένη , ειρηνική, προοδευτική και φωτισμένη . Κοντολογίς θα γίνει καλύτερη. Αντίθετα ο Σιωνισμός που έχει εισβάλει στον κόσμο είναι εκείνος που διαιρεί τούτον με βάση τις τρεις Αβραμικές θρησκείες (Ιουδαισμός, Χριστιανισμός, Ισλαμισμός), το γένος, το χρώμα, την κοινωνική τάξη, το χρήμα κ.ο.κ. Είναι η δοξασία που χωρίζει τον κόσμο σε «Εκλεκτό» λαό του θεού και σε «goim» (κτήνη) , σε καλούς και τρομοκρατες , σε πάμπλουτους και παρίες, σε ευνοούμενους και καταραμένους, σε δυνάστες και δυναστευόμενους. Η πλειοψηφία του κόσμου θέλει να λύσει τα βασικά του προβλήματα διότι πιέζεται από την Ανάγκη να βελτιώσει την ζωή του. Κι’ αυτή δεν μπορεί να γίνει παρά με την στροφή προς το Ελληνικό Πνεύμα και την Ελληνική Σκέψη. Επομένως τώρα μπορεί να διακρίνει κανείς εύκολα ότι διάδοχος της σημερινής καταστάσεως, που έχει περιέλθει σε δεινή κρίση, δεν μπορεί να είναι άλλο τι από τον Ελληνισμό. Διότι μόνον αυτός μπορεί να δώσει διέξοδο προς την πρόοδο και τον Πολιτισμό. Η συνέχιση της σημερινής λαθεμένης πορείας οδηγεί αναμφισβήτητα προς:

1/ την οικολογική καταστροφή και

2/ τον πυρηνικό όλεθρο.

Οπως χρησιμοποιείται η τεχνολογία από τους εξουσιαστές προς χάριν του κέρδους, οι απειλές είναι μεγάλες και οφθαλμοφανείς

Ομως κατά την γνώμη του γράφοντος η ανθρωπότης δεν έχει αποφασίσει να αυτοκτονήσει συλλογικά . Επομένως θα δώσει την λύση μόνη της . Οι φωτισμένοι Εβραίοι αλλά και οι ελεύθεροι και συνειδητοποιημένοι πολίτες το έχουν ήδη αντιληφθεί και πρώτοι εγκαταλείπουν τον βυθιζόμενο «Σιωνιστικό Τιτανικό» , ενώ οι φανατικοί Χριστιανοί , Ισλαμιστές , Νεοσυντηρητικοί , ψευτοκουλτουριάρηδες «παγκοσμιοποιητές » της Αριστεράς και Σοσιαλιστές της «δεξιάς» , διασκεδάζουν στο κατάστρωμα και στα σαλόνια ή καυγαδίζουν σαστισμένοι και ζαλισμένοι από την περιδίνηση και την υπερκαταναλωτική κραιπάλη αγαθών . Το ερωτήματα που τίθενται τώρα είναι :

« – Μου αρέσει να είμαι δυνάστης ή όχι ;

– Μου αρέσει να είμαι υπήκοος ή όχι

Από την απάντηση της παγκόσμιας κοινωνίας θα εξαρτηθεί και η πορεία του κόσμου στον 21ον αιώνα. Ομως σε καιρούς παρακμής δεν ρωτάς ποιός φταίει , γιατί φταις κι’ ΕΣΥ. Δεν μπορείς να βολεύεσαι και να κάνεις λούφα, να επιζητάς το «λαθρα βιώσαι» του Επίκουρου(342-271 π. Χ Ελλην φιλόσοφος)

ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ, ΑΝΑΜΕΤΑΔΟΣΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ

0 0 ψήφοι
Article Rating

Συνδρομή
Ειδοποίηση για
guest

0 Comments
Παλαιότερο
Νεότερο Περισσότερο ψηφισμένο
Ενσωματωμένα σχόλια
Δείτε όλα τα σχόλια
0
Θα θέλαμε τις σκέψεις σας, σχολιάστε.x