Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος… Ο αρχιερέας του “νταλαρισμού”…

Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος… Ο αρχιερέας του “νταλαρισμού”…


0 0 ψήφοι
Article Rating

… και τα πράσινα άλογα του νεοταξικού «παραδείσου» του ΔΝΤ.

Τελικά τίποτε δεν μένει κρυφό σ’ αυτόν τον κόσμο. Ήταν θέμα χρόνου να μάθουμε σε ποιους “χρωστούσε” ο σημερινός Αρχιεπίσκοπος την “καριέρα” του. Είναι προφανές ότι δεν εξελέγη από το Άγιο Πνεύμα, αλλά από το “στοχαστικό” πνεύμα της Ιπποκράτους …Το 79ο στον κόσμο. Απλά ήταν τυχερός μέχρι τώρα, γιατί δεν χρειάστηκε να γίνουν τα αποκαλυπτήριά του. Μέχρι τώρα η σιωπή τον προστάτευε. Μόλις αποφάσισε να “μιλήσει”, φάνηκε η ανεπάρκειά του. Τώρα καταλάβαμε πλέον τον λόγο, που δεν “μιλούσε”. Δεν “μιλούσε”, γιατί δεν είχε να πει τίποτε, υπέρ του ποιμνίου του, το οποίο λεηλατείται από την κυβέρνηση των δωσίλογων του ΔΝΤ. Μόλις όμως έπρεπε να μιλήσει, για να προστατεύσει τα συμφέροντα αυτής της κυβέρνησης, το έκανε.

Αποδείχθηκε πως είναι ένα κοινό πράσινο -έστω και μαυροφορεμένο- κομματόσκυλο, που επέλεξε με φανατισμό να ανήκει στο ΠΑΣΟΚ και όχι στο ποίμνιο του Θεού. Όταν συμφέρει το ΠΑΣΟΚ να μιλήσει, μιλάει, ενώ, όταν συμφέρει τους ανθρώπους ή τον Κύριο, σωπαίνει. Θέμα επιλογής είναι και ο Ιερώνυμος έκανε την επιλογή του. Με τη συμπεριφορά του εκτέθηκε πρώτα ως ποιμένας ανθρώπων και δευτερευόντως ως δούλος του Θεού. Τώρα πλέον τίθεται υπό άμεση αμφισβήτηση η “αξιοσύνη” του. Γιατί; Γιατί ο Αρχιεπίσκοπος με τη συμπεριφορά του δείχνει πως δεν κατάλαβε τον ρόλο του σε καμία από τις εκφάνσεις του. Δεν κατάλαβε το ρόλο του τόσο ως ποιμένα ανθρώπων όσο και ως δούλου Κυρίου.

Σ’ ό,τι αφορά το πρώτο, δεν κατάλαβε ότι βασικό του καθήκον είναι να υπηρετεί τους αδύναμους αυτής της κοινωνίας …και ανάμεσα σ’ αυτούς ήταν και οι διαμαρτυρόμενοι πολίτες της περιοχής του Αγίου Παντελεήμονα. Ο ρόλος του τον υποχρεώνει να είναι αρωγός και παρηγορητής αυτών που υποφέρουν …Αυτών που πάσχουν ή ακόμα κι αυτών που ενοχλούνται …έστω κι αν ο ποιμένας δεν καταλαβαίνει ή δεν δικαιολογεί αυτήν την ενόχληση. Αυτή η “διαφωνία” του όμως δεν αλλάζει τα καθήκοντά του. Πρώτα θα παρηγορήσει και μετά θα εξηγήσει. Πρώτα θα συμπαρασταθεί και μετά θα μαλώσει. Πρώτα θα ακούσει και μετά θα μιλήσει. Πάντα όμως θα στέκεται στο πλευρό αυτών που αδικούνται ή θεωρούν ότι αδικούνται και τέτοιοι είναι οι πολίτες της περιοχής του Αγίου Παντελεήμονα.

Εργαστήρια Κυριαρχίας Θεών

Αδύναμα μέλη της ελληνικής “οικογένειας” είναι όλοι αυτοί, οι οποίοι θεωρούν ότι αδικούνται και ως εκ τούτου διαμαρτύρονται. Δεν ήταν ανάμεσα σ’ αυτούς τους διαμαρτυρόμενους ούτε η οικογένεια Λάτση ούτε η οικογένεια Βαρδινογιάννη. Φουκαράδες ήταν, οι οποίοι διαμαρτύρονταν, γιατί πληρώνουν μόνοι τους το κόστος της παγκοσμιοποίησης. Φτωχοί άνθρωποι ήταν, οι οποίοι δεν μπορούν να ζήσουν όπως θέλουν, επειδή κάποιοι πλούσιοι και βολεμένοι -“υπεράνω” κοινωνικών και φυλετικών διακρίσεων- παίζουν παιχνίδια εις βάρος τους και βέβαια εις βάρος των λαθρομεταναστών. Φτωχοί άνθρωποι, οι οποίοι θυμώνουν, βλέποντας καθημερινά να υποβιβάζεται το επίπεδο της ζωής τους και όχι επειδή μισούν τους ίδιους τους λαθρομετανάστες.

Αυτοί όλοι διαμαρτύρονται, γιατί έχουν λόγους να διαμαρτύρονται. Ζουν το πρόβλημα έξω από τις πόρτες τους και δεν το παρακολουθούν από τα κανάλια του Μπόμπολα. Είναι φτωχοί και γίνονται φτωχότεροι, γιατί οι περιουσίες τους απαξιώνονται και οι δουλειές τους καταστρέφονται. Είναι υγιείς άνθρωποι, που τρέμουν στην ιδέα ότι έξω από το σπίτι τους “λυσσομανά” ο Μεσαίωνας και τους περιμένει στην επόμενη γωνία ως χολέρα, ηπατίτιδα ή τύφος. Είναι γονείς, οι οποίοι παρακολουθούν με τρόμο πού ακουμπούν και τι αγγίζουν τα παιδιά τους όταν παίζουν στις πλατείες. Είναι γονείς, οι οποίοι ανησυχούν μέχρι θανάτου μέχρι να γυρίσουν το βράδυ τα παιδιά τους στο σπίτι. Είναι άνθρωποι της διπλανής πόρτας, που γίνονται θηρία όταν απειλούνται …όπως συμβαίνει πάντα με όποιον γεύεται παρά τη θέλησή του κάτι αρνητικό. Το πρόβλημα αυτό πρέπει να λυθεί και τα προβλήματα δεν λύνονται με “ευχές” …ακόμα κι αν αυτές οι “ευχές” ανήκουν σε κάποιον δούλο του Θεού. Πόσο μάλλον όταν το μέσον, για να αποσταλούν αυτές οι ευχές “Άνωθεν”, είναι ο Νταλάρας.

Ο Αρχιεπίσκοπος, όπως αντιλαμβανόμαστε, όλους αυτούς τους αγνόησε. Προτίμησε να καθίσει από την πλευρά της καταστολής των ΜΑΤ και όχι από την πλευρά της διαμαρτυρίας των πολιτών. Προτίμησε τους χαριεντισμούς και όχι τις αγωνίες. Προτίμησε να παραστεί σε μια “μπουζουκοτελετή” με τους προνομιούχους της κοινωνίας και όχι να συνδράμει στους διαμαρτυρόμενους. Κατέφθασε με λιμουζίνα στην ταλαιπωρημένη περιοχή, όπως και οι υπόλοιποι “συνάδελφοί” του. Κάθισε δίπλα στον γνωστό “δανειστή” του Ανδρέα -ο οποίος ακόμα δεν έχει ανακαλύψει το Σύνταγμα- και απόλαυσε “ιερό” πρόγραμμα, το οποίο θα μπορούσε κάλλιστα να είναι η φετινή επιτυχία στην Οδό.


Από εκεί και πέρα παρακολούθησε ως γνήσιος celebrity όλα τα συμβάντα αυτής της δεξίωσης. Συναγελάσθηκε με τους “ταπεινούς” εκπρόσωπους του Μεγάρου ς. Συγχρωτίσθηκε με τους “φτωχούς” μεγαλοαστούς του Κολωνακίου και της Εκάλης, που είναι βέβαιο ότι έφτασαν με τη βοήθεια GPS στην περιοχή. “Συνοδοιπόρησε” με τους άθεους κολλητούς τους Αλαβάνου, οι οποίοι “βλέπουν” τα προβλήματα του κέντρου από τα ψηλά των βορείων προαστίων. Στήριξε με τις πράξεις του τους θεομπαίχτες δουλεμπόρους της περιοχής, οι οποίοι πλουτίζουν από τους λαθρομετανάστες. Συμφώνησε στον κοινό αγώνα με τους “νοικοκυραίους”, οι οποίοι θησαυρίζουν, νοικιάζοντας τρώγλες σε δεκάδες δυστυχών λαθρομεταναστών.

Αν ο Αρχιεπίσκοπος ήταν πραγματικός δούλος του Θεού, θα έπρεπε να εργάζεται πραγματικά για τη συμφιλίωση των ανθρώπων και όχι να συμμετέχει στα επικοινωνιακά “παιχνίδια” των πλούσιων και των ισχυρών. Εφόσον τον διακρίνει η ευαισθησία σε θέματα κοινωνικών προβλημάτων, θα έπρεπε να βρίσκεται μόνιμα στον χώρο του προβλήματος μέχρι να εξευρεθεί λύση και όχι να κάνει διαφημισμένες εμφανίσεις celebrity. Να φέρνει τα συγκρουόμενα μέρη σε μια μεταξύ τους ειλικρινή και τίμια διαπραγμάτευση και όχι να μαλώνει μονομερώς, κουνώντας το “δάκτυλο” μέσα από λιμουζίνες. Να προσπαθήσει ως δίκαιος Πατέρας να εντοπίσει τα πραγματικά αίτια των συγκρούσεων και να αγωνίζεται να τα καταπολεμήσει. Να μην αφήνει δικαίους και αδίκους ν’ αναμιγνύονται μεταξύ τους και να ταλαιπωρούν τον κόσμο.

Θα έπρεπε να μπορεί ν’ αποδείξει ανά πάσα στιγμή το έργο του. Να έχει ξεχωρίσει ο ίδιος τους φουκαράδες λαθρομετανάστες από τους εγκληματίες λαθρομετανάστες. Να έχει ξεχωρίσει ο ίδιος τους πραγματικούς νοικοκυραίους οικογενειάρχες -οι οποίοι υποφέρουν- από τους φασίστες, οι οποίοι απλά προσπαθούν να επωφεληθούν από τα προβλήματα. Θα έπρεπε να γνωρίζει την κατάσταση. Να τη γνωρίζει τόσο καλά, σαν να την έχει ψηλαφίσει με τα ίδια του τα χέρια. Να γνωρίζει τα πρόσωπα της περιοχής με τα μικρά τους ονόματα και όχι να κάνει παιχνίδια “συμβολισμών” άνωθεν. Να βρίσκεται ανάμεσα σ’ αυτούς και όχι πίσω από τα ΜΑΤ. Άλλωστε δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι στην πραγματικότητα είναι Επίσκοπος Αθηνών και τιμητικά έχει τον τίτλο του Αρχιεπισκόπου “πάσης Ελλάδος”.

Έκανε τίποτε από όλα αυτά ο Επίσκοπος Αθηνών και προεδρεύων της ς Συνόδου; Με λιμουζίνα και σωματοφύλακες έφτασε στον χώρο. ΜΑΤ τον προστάτευαν από το ποίμνιό του. Δούλος του Θεού, ο οποίος να προστατεύεται από τους μπράβους άλλων κυρίων, είναι τουλάχιστον προσβλητικό για τον Κύριο. Αν όλα αυτά τον καθιστούν ανάξιο ποιμένα ανθρώπων, υπάρχουν κι αυτά, που τον καθιστούν άχρηστο δούλο του Θεού. Τόσο άχρηστο, που δεν θα πρέπει να παραμείνει ούτε λεπτό στη θέση του Αρχιεπισκόπου. Γιατί; Γιατί έκανε ένα σφάλμα, το οποίο δεν συγχωρείται ποτέ σε έναν δούλο. Όταν ένας δούλος υπερβαίνει τον ρόλο του και φέρεται σαν κύριος, διαπράττει το χειρότερο αμάρτημα.

Ποιο ήταν το έγκλημα του Ιερώνυμου; Ότι φέρθηκε σαν Θεός. Φέρθηκε σαν Κύριος. Μόνον ο Κύριος έχει δικαίωμα ν’ αλλάζει τη χρήση ενός λατρευτικού χώρου, για να υποστηρίξει την όποια άποψή Του. Μόνον ο Ιδιοκτήτης μπορεί ν’ αποφασίζει για την τύχη ή τη φύση της ιδιοκτησίας Του. Οι δούλοι Του, οι οποίοι διαχειρίζονται την “περιουσία” Του, έχουν πάρει σαφείς εντολές για τη χρήση αυτών των χώρων και τα όρια μέσα στα οποία θα περιορίζονται οι όποιες αποφάσεις τους. Αυτοί οι χώροι είναι μόνον για να εξυπηρετούν τη θρησκεία και να υπηρετούν τον άνθρωπο. Λατρευτικοί χώροι για συγκεκριμένους πιστούς και ασφαλή καταφύγια για όλους τους ανθρώπους. Ναοί για τους ορθόδοξους χριστιανούς και ασφαλή άσυλα για όλα τα πλάσματα του Θεού.

Δικαίωμα του δούλου του Θεού είναι να μετατρέπει τον Οίκο του Θεού σε νοσοκομείο για να θεραπευτούν τραυματίες οποιασδήποτε εθνικότητας. Δικαίωμα του δούλου του Θεού είναι να μετατρέπει τον Οίκο του Θεού σε χώρο σίτισης για τον οποιονδήποτε πεινασμένο και κατατρεγμένο βρεθεί σε ανάγκη …ανεξαρτήτως θρησκεύματος. Δικαίωμα του δούλου του Θεού είναι να μετατρέπει τον Οίκο του Θεού σε χώρο στέγασης για τον οποιονδήποτε αναξιοπαθούντα ή οδοιπόρο βρέθηκε στην ανάγκη να προστατευτεί από τα στοιχεία της φύσης. Δικαίωμα του δούλου του Θεού είναι να μετατρέψει τον Οίκο του Θεού σε χώρο διαπραγμάτευσης μεταξύ συγκρουόμενων ανθρώπων, προκειμένου να βρεθεί μια λύση, που σέβεται τα ανθρώπινα δικαιώματα.

Δεν είναι δικαίωμά του να παραχωρήσει τον ναό σε άλλους πιστούς άλλων θρησκειών ή ιδεολογιών, για να εκτελέσουν τις δικές τους ειδικές “λειτουργίες” στο όνομα κάποιας αφηρημένης πολυπολιτισμικότητας. Πολύ περισσότερο δεν έχει δικαίωμα να τον κάνει “μπουζουκλερί” ή “κωλοχανείο”, για να “δείξει” τη δική του προσωπική άποψη …Την άποψη της δικής του προσωπικής κολοσσιαίας ασημαντότητας, όπως προβλέπεται από τους Ιερούς Κανόνες να ορίζεται η προσωπική άποψη ενός δούλου του Θεού …Της δικής του προσωπικής άποψης, η οποία δεν αξίζει καν να εκστομίζεται και γι’ αυτό υπάρχει δανεισμός της Άποψης του Κυρίου.

Τι σημαίνει πρακτικά αυτό; Ότι ο Αρχιεπίσκοπος υπερέβη τα όρια του ρόλου του. Όρια απόλυτα προσδιορισμένα και σαφή. “Τελετές” μέσα σε εκκλησιαστικό χώρο γίνονται μόνον αυτές, οι οποίες προβλέπονται από τη Θεία Οικονομία και βέβαια τη Θεία Λογική. Το να ταΐζει καθημερινά μέσα σ’ αυτούς τους χώρους τούς πεινασμένους Πακιστανούς και τους Αφγανούς λαθρομετανάστες της περιοχής, δεν αποτελεί υπέρβαση εξουσίας γι’ αυτόν. Το να προστατεύει μουσουλμάνους διωκόμενους από διώκτες χριστιανούς είναι καθήκον του. Το να χρησιμοποιεί τους λατρευτικούς χώρους, για να επιτελεί το σύνολο των παραπάνω καθηκόντων του, είναι υποχρέωσή του.

Όμως, το να κάνει “τελετή” άθεων κομμουνιστών, θεομπαιχτών νεοταξιτών ή πράσινων ΔΝΤδωσίλογων μέσα σε έναν Ορθόδοξο Ναό, “χοροστατούντως” του Νταλάρα, είναι βλασφημία. Το να μετατρέπει με τη συμπεριφορά του τη Νταλάραινα σε δεξιαζόμενη “οικοδέσποινα” του Οίκου, είναι ύβρις απέναντι στον Θεό. Είναι ο Κύριος ο Θεός “μίζερος” και “μισαλλόδοξος”, που δεν προβλέπει τέτοιες άνευ ουσίας συμφιλιωτικές “παράτες” και είναι “γενναιόδωρος” και “πολιτισμένος” ο τζαμπατζής Ιερώνυμος; Είναι ο Κύριος “ακοινώνητος” και ανέλαβε να υποδέχεται τον κόσμο στον Οίκο Του η Ραγκούση; …Η ξαδέρφη του σαντουϊτσά και γυναίκα του τραγουδιάρη; Μόνον η Τζούλια έλλειπε σε ρόλο ταξιθέτριας και η Πετρούλα να “βυζοχαίρεται” προς χάριν της ειρήνης και της συμφιλίωσης των λαών. Έτσι κι αλλιώς όλες αυτές, που μόλις περιγράψαμε, υπάλληλοι των ίδιων διακεκριμένων καλεσμένων είναι. Για τους ίδιους διαπλεκόμενους εργάζονται όλες αυτές σε διαφορετικά πόστα.

Κατάλαβε ο αναγνώστης τι λέμε; Ο Ιερώνυμος, για να εξυπηρετήσει τον πράσινο “Μαμωνά” της άποψής του, παρέδωσε τα “κλειδιά” του Οίκου του Θεού στις Άρες, στις Μάρες, στους πράσινους Νταλάρες και στο κακό συναπάντημα. Φέρθηκε με τρόπο ανίερο, παράνομο και τελικά ύποπτο …και ο οποίος δεν προβλέπεται από τους Ιερούς Κανόνες της Εκκλησίας. Αν η άποψή του περί πολυπολιτισμικότητας είναι αυτή που μας “έδειξε”, έχει δικαίωμα να την προβάλει ή να την υπερασπίζεται από άμβωνος. Αν θέλει να δώσει “μαθήματα” στους πιστούς του, έχει τη δυνατότητα να το κάνει με τον τρόπο που προβλέπεται από τους Ιερούς Κανόνες. 

Ένας ποιμένας, με τις εξουσίες που προβλέπονται από τον ρόλο του, είναι τουλάχιστον παράξενο να διδάσκει μέσω “μηνυμάτων”. Σαν να βλέπουμε έναν πατέρα, ο οποίος δεν θέλει να βγει τα μεσάνυχτα στο δρόμο το ανήλικο παιδί του, να μην το περιορίζει με την εξουσία του, αλλά να προσπαθεί να το “διδάξει” μόνον με τον παραδειγματισμό. Γιατί ένας ποιμένας να κάνει παράνομα κάτι, το οποίο δεν έχει σίγουρο αποτέλεσμα, όταν μπορεί να κάνει κάτι άλλο, που καί νόμιμο είναι καί φέρνει τα σίγουρα αποτελέσματα; Άρα γιατί το έκανε; Γιατί ο Ιερώνυμος δεν διατύπωσε ευθέως την άποψή του από άμβωνος -όπως προβλέπεται από το αξίωμά του- και καθόταν ν’ ακούει τον Νταλάρα, για να “δείξει” πλαγίως στο ποίμνιό του ποια είναι αυτή η άποψη; …Προφανώς το έκανε για λόγους προσωπικής του ασφάλειας …Για να στείλει ένα “μήνυμα”, το οποίο, αν το διατύπωνε ευθέως, θα τον κρεμούσαν οι πιστοί στην Πλατεία Συντάγματος…

Με αυτήν την επιδεικτικά “αποχριστιανισμένη” εκδήλωση ήθελε να μειώσει τη Δύναμη και το Κύρος της ίδιας της χριστιανικής οργάνωσης σε έναν γεωγραφικό χώρο της πρωτεύουσας, στον οποίο οι διαμαρτυρόμενοι είναι χριστιανοί και πρέπει να “καμφθεί” το ηθικό τους …Ήθελε να στείλει ένα “μήνυμα” σε όλους όσους για τον οποιονδήποτε λόγο αντιδρούν στην παρουσία ξένων και αλλοθρήσκων, ότι δεν θα έχουν το δικαίωμα να χρησιμοποιήσουν τη θρησκεία τους ως “πλατφόρμα”, που θα τους ενώνει. Κατάλαβε ο αναγνώστης τι έκανε το μεταμφιεσμένο σε παπά πασοκόσκυλο; Χρησιμοποίησε τον Οίκο του Θεού, για να στείλει το μήνυμα της ΔΝΤκης εξουσίας …Συμπληρωματικό μήνυμα, το οποίο συνάδει μ’ αυτό, το οποίο έστειλε λίγο πριν την έναρξη της εκδήλωσης και το πράσινο παρακράτος.

Ήθελε να δείξει πως όλες οι δυνάμεις της εξουσίας θα βρίσκονται εναντίον όλων όσων διαμαρτύρονται στη λαίλαπα της Νέας Τάξης. Από τη μια πλευρά το πασοκικό παρακράτος δεν στηρίζει την εθνική “πλατφόρμα”, αν αποφασίσουν αυτοί ν’ αντιδράσουν ως Έλληνες απέναντι σε αλλοδαπούς. Από την άλλη πλευρά η ιερωνυμική πασοκοεκκλησία δεν στηρίζει τη θρησκευτική “πλατφόρμα”, αν αποφασίσουν κάποιοι ν’ αντιδράσουν ως χριστιανοί απέναντι σε αλλόθρησκους. Ακόμα κι αν έχουν απέναντί τους αλλοδαπούς πράκτορες ξένων μυστικών υπηρεσιών ή φανατικούς άλλων θρησκειών, θα πρέπει να το πάρουν απόφαση ότι είναι ΜΟΝΟΙ τους.

Αυτό ήταν το μήνυμα, που ήθελε να “περάσει” ο Ιερώνυμος. Ο πράσινος Ιερώνυμος, ο οποίος καθόταν δίπλα στον πράσινο “δανειστή” και ακούγανε τον πράσινο Νταλάρα της πράσινης υπουργού να “δοξολογεί” τα πράσινα άλογα. Πριν από αυτόν, το κράτος του Γιωργάκη, μέσω των ΜΑΤ, πέρασε το “μήνυμα” ότι οι διαμαρτυρόμενοι δεν έπρεπε να πλησιάσουν τον ελληνικό χώρο γύρω από την Εκκλησία με τις ελληνικές σημαίες, για να μην προκαλούν, θεωρώντας αφελώς ότι ο χώρος γύρω από αυτήν είναι δικός τους εθνικός χώρος. Στη συνέχεια έστειλε το δικό της “μήνυμα” και η Εκκλησία του Ιερώνυμου. Παρέδωσε τον λατρευτικό χώρο των χριστιανών σε άθεους και θεομπαίχτες, για να μην νομίζουν οι χριστιανοί ότι και ο χώρος μέσα στην Εκκλησία είναι αποκλειστικά δικός τους χώρος.

Γι’ αυτόν τον λόγο ήταν όλοι μαζεμένοι εκεί. Όλοι όσοι βιάζονται να μας επιβάλουν την παγκόσμια διακυβέρνηση των αφεντικών του Giorgo. Όλη η πράσινη διαπλοκή και η νεοταξίτικη ελίτ, που μας έβαλε στο ΔΝΤ και κονομάει από το πρόβλημα της λαθρομετανάστευσης. Κοντά σ’ αυτούς και η Πολιτειακή και Εκκλησιαστική εξουσία. Οι μορφές της εξουσίας, οι οποίες δεν έχουν ανάγκη τις ψήφους και ως εκ τούτου δεν τις απασχολούσε το πολιτικό κόστος της συμμετοχής τους. Ο 79ος “στοχαστής” δεν ήταν εκεί, αλλά το ΔΝΤ-ΠΑΣΟΚ του ήταν εκεί αύτανδρο. Δεν είχε κανέναν λόγο να εμφανιστεί εκεί ο ίδιος ο στοχαστής με αποτέλεσμα να εκνευρίσει ακόμα περισσότεροι τους ήδη θυμωμένους πολίτες και να χάσει ακόμα περισσότερες ψήφους …Άλλωστε δεν χρειαζόταν κιόλας …Τα κατάφεραν πολύ καλά ο “δανειστής” του πατέρα του και ο δήθεν Αρχιεπίσκοπος.

Ο Αρχιεπίσκοπος, ο οποίος παρέδωσε έναν λατρευτικό χώρο σε μπουζουκόβιους και θεομπαίχτες. Κατά τα άλλα ήταν γελοιωδώς χυδαίο το θέαμα που είδαμε από τα νεοταξίτικα , τα οποία “χαιρέτησαν” την πρωτοβουλία του Ιερώνυμου. Προφανώς “χάρηκε” ο Μπόμπολας, που ο ταπεινός του δούλος Ιερώνυμος έκανε χρήση των μέσων του, για να εξυπηρετήσει την κοινή τους ιδεολογία. Οι περισσότεροι από αυτούς, που παρέστησαν στο “πολιτιστικό” γεγονός, μπορεί να ήταν και η πρώτη φορά που παρευρίσκονταν σε έναν λατρευτικό χώρο. Δεν γνώριζαν ούτε πώς να καθίσουν ούτε πώς να συμπεριφερθούν. Σταυροπόδι έχασκε μέσα στην Εκκλησία η “ειδική” της ΝΔ σε θέματα παιδείας και θρησκείας Βόζεμπεργκ. Οι περισσότεροι θα άναβαν και τσιγάρο, αν δεν “σέβονταν” τον νέο νόμο περί απαγόρευσης του καπνίσματος σε δημόσιους χώρους και όχι εξαιτίας του σεβασμού τους σε έναν λατρευτικό χώρο.

Ευτυχώς η εκδήλωση δεν ήταν κοντά στο Πάσχα, να παίρνουν γαρίφαλα από τον Επιτάφιο, για να τα πετάνε στον Νταλάρα. Δεν γνωρίζουμε αν ο “ιερέας” Νταλάρας έκανε και καμιά “αφιέρωση” στον φανατικά πιστό του Ιερώνυμο …Όλα δυνατά σε τέτοιες πολυπολιτισμικές εκδηλώσεις …Σε εκδηλώσεις όπου παύει η δοξολογία του Θεού, για ν’ “ανακοινωθεί” από τον Νταλάρα το υπερβατικό μήνυμα ότι “πάγωσε η τσιμινιέρα”, που κάποτε προβλημάτισε έντονα τον άθεο Θεοδωράκη. Εμείς ένα πράγμα έχουμε να πούμε. Οι καιροί είναι “ύποπτοι” και δεν είναι η καλύτερη ώρα για τέτοιου είδους “παιχνίδια” βλασφημίας. Αλίμονο σ’ αυτόν που θα βρεθεί να κάνει το λάθος πράγμα τη λάθος ώρα. Αυτό δεν πρέπει να μας διδάσκεις Ιερώνυμε, με βάση τον λόγο του Κυρίου σου; Ή μήπως ο κύριος Μπόμπολας δεν συμφωνεί με αυτήν την άποψη και ως εκ τούτου σε παρασέρνει κι εσένα;

Όταν θα βρεθείς απέναντι στον Κύριο, να πάρεις μαζί σου και τη Νταλάραινα, για να πει καμιά καλή κουβέντα για σένα …ως part time εργοδότριά σου. Πιστεύουμε ότι θα χαρεί ο Κύριος, αν σας δει μαζί. Εμείς ένα ταπεινό “Αϊ στο διάολο” μπορούμε να σας το ευχηθούμε …αλλά Εκείνος σίγουρα θα σας στείλει εκεί.  

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΡΑΪΑΝΟΥ
Εθνικό Απελευθερωτικό Μέτωπο – ΕΑΜ Β’
http://eambydrohoos.blogspot.com

0 0 ψήφοι
Article Rating

Συνδρομή
Ειδοποίηση για
guest

0 Comments
Παλαιότερο
Νεότερο Περισσότερο ψηφισμένο
Ενσωματωμένα σχόλια
Δείτε όλα τα σχόλια
0
Θα θέλαμε τις σκέψεις σας, σχολιάστε.x