ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ
Προς τους κρατούντες και ιθύνοντεςτων ακολούθων φορέων της Δημόσιας Διοίκησης:
α) Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη
β) Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων Πολιτισμού και Αθλητισμού
γ) Υπουργείο Πολιτισμού
Θέμα: Περί αβδηριτισμού των κρατούντων και ιθυνόντων (Περιληπτικά)
Eπεξηγήσεις της ορολογίας του θέματος:
– ”Αβδηριτισμός” : άκριτη ενέργεια, ανοησία.
– ”Κρατούντες και ιθύνοντες”: Ως τέτοιοι νοούνται πρωθυπουργοί, υπουργοί, πολιτικοί και εν γένει πολιτευτάκηδες, καθώς και καθηγητές και καλλιτέχνες, εξ αυτών που συγκαταλέγονται στους ”δημοφιλείς” ένεκα της προβολής τους από τα μέσα μαζικής ενημέρωσης και που θεωρούνται οι επί παντός επιστητού καθοδηγητές γνώμης των νεοελλήνων μικροαστών διότι χειραγωγούν το μαζικό υποσυνείδητο των τελευταίων μαθαίνοντάς τους τι είναι καλό! και τι είναι κακό!
Από τους κρατούντες εξαιρούνται οι αρχιεπίσκοποι, οι μητροπολίτες και οι λοιποί ιθύνοντες θεοκράτες ρασοφόροι και μη, που εκπροσωπούν την ξενόφερτη θρησκεία της ερήμου την οποία επέβαλλαν στους Έλληνες εδώ και 1.400 χρόνια, στην αρχή δια της βίας και εν συνεχεία με ενέσιμες διδαχές καημενολογίας, οίκτου, προσκυνηταριού και ενοχοποίησης κάθε φυσιολογικής ανθρώπινης λειτουργίας. Αυτοί λοιπόν δεν συγκαταλέγονται στους κρατούντες διότι απλούστατα αυτοί κρατούν! καλά τους κρατούντες. Είναι δηλαδή το ”Διοικητικό Συμβούλιο” στο οργανόγραμμα της ”εταιρείας” που έχει αναλάβει εδώ και πάρα πολλά χρόνια τον πολιτισμικό αφελληνισμό των εναπομεινάντων Ελλήνων διότι τους (ως προς το σκέπτεσθαι) νεοέλληνες μικροαστούς, τους έχει ήδη καταστήσει φυτά τα οποία που και που, σηκώνουν τους λεπτοφυής προσκυνημένους κλώνους τους και διαμαρτύρονται αρθρώνοντας συγκεχυμένες κραυγούλες.
-”Περιληπτικά,”: διότι έτσι και αναλυθούν όλα όσα ακολουθούν κατωτέρω θα έπρεπε να γραφτεί πολυσέλιδο σύγγραμμα.
- 1) Αβδηριτισμός των κρατούντων-ιθυνόντων του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη ως προς την ονομασία που δώσανε στη σκούπα των λαθρομεταναστών ”ΞΕΝΙΟΣ ΖΕΥΣ”.(Δεν το αφήνανε Υπουργείο Δημοσίας Τάξεως που ήταν και ποιο αόριστος τίτλος και δεν τους εξέθετε; Ποια προστασία του πολίτη νοηματίζει ο τίτλος του Υπουργείου;)
- 2) Αβδηριτισμός των κρατούντων-ιθυνόντων του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού, για την πνευματοκτόνα θεοκρατούμενη και ανθελληνική εκπαίδευση την οποία αναπαράγουν κατά τρόπο συνεχούς έκπτωσης των ελληνικών αξιών ιστορίας και γλώσσας.
- 3) Αβδηριτισμός των κρατούντων-ιθυνόντων του Υπουργείου Πολιτισμού για τις πάσης φύσεως θολοκουλτουριάρικες καλλιτεχνικές εκδηλώσεις τις οποίες χρηματοδοτούν και στηρίζουν καθώς και για τα ντανταϊστικά καλλιτεχνήματα με τα οποία έχουν γεμίσει τις πλατείες και τα πάρκα κυρίως των Αθηνών, εν ονόματι καινοτόμων ψευδοπροοδευτικών καλλιτεχνικών ρευμάτων (θυμήσου πολύχρωμες αγελάδες).
Κύριοι και κυρίες κρατούντες και ιθύνοντες. Είστε επιεικώς δοσίλογοι. Αν έβλεπαν οι προ χριστιανικού ημερολογίου προγονοί σας, τις άκριτων ενεργειών ανόητες πολιτικές σας, θα σας καταδίκαζαν με συνοπτικές διαδικασίες σε θάνατο κι αν καταφεύγατε ικέτες στους ναούς, θα τους έχτιζαν για να πεθάνετε μέσα σ` αυτούς από ασιτία. Διότι, τί σχέση έχει η σκούπα ή η δήθεν σκούπα των συρφετών που μαζέψατε από το 1990 και μετά στη χώρα μας, με τον Ύπατο των Ελλήνων Θεών, τον Δία;
Τί γνωρίζετε εσείς για τον Δία, πέραν όσων βωμολοχιών σας έμαθαν γι` αυτόν, τις οποίες και αναπαράγετε, στα θεοκρατούμενα σχολεία της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας νεοελληνικής εκπαίδευσης που φοιτήσατε βλέποντας επί 12 χρόνια ανηρτημένη πάνω από τους πίνακες των αιθουσών διδασκαλίας την προσηλυτιστική φωτογραφία του ραβίνου Τσεσούα; (εξελληνισμένα Ιησού).
Τί γνωρίζετε εσείς για τον Δία, που δεν υπάρχει πολιτική ή άλλη εκδήλωση στην οποία δεν σπεύδετε να κάμψετε τη μέση σας και να ασπαστείτε τον εκάστοτε αρχιεπίσκοπο ή μητροπολίτη εκπρόσωπο του παγκοσμιοποιητή Θεού Γιαχβέ στον οποίο πιστεύετε;
Tί γνωρίζετε εσείς για τον Δία και το Πάνθεο των Ελλήνων που εξακολουθούν να πρεσβεύουν τα πάτρια ειωθότα και νομιζόμενα τιμώντας την ελληνική Κοσμοθέαση την οποία εσείς, όχι μόνο αγνοείτε πλήρως, όχι μόνο προσπαθείτε να εμποδίσετε την ύπαρξή της, απαγορεύοντας στους Έλληνες Εθνικούς να μεταβαίνουν στους επί το πλείστον γκρεμισμένους από τους Χριστιανούς (και όχι από τον χρόνο και τους σεισμούς) ναούς τους για να τελέσουν τις ιεροπραξίες τους, αλλά επιπλέον ενσταλάζετε την λαίλαπα του χριστιανισμού στις τρυφερές προσχολικές και σχολικές ηλικίες των παιδιών μέσω των μονολιθικών και πνευματοκτόνων θρησκευτικών διδαχών του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού όπως το ονομάσατε πρόσφατα και επίσης φοβάστε! να θίξετε τα εισοδήματα των ρασοφόρων την ίδια στιγμή που έχετε γονατίσει οικονομικά τον μισθωτό, τον συνταξιούχο και όλους σχεδόν τους επαγγελματικούς κλάδους.
Γι` αυτό και την 1η Σεπτεμβρίου στα δελτία ειδήσεων και στα ρεπορτάζ των εφημερίδων, εθεάθη ο πρωθυπουργός να διαβεβαιώνει τον αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο και τους υψηλόβαθμους ιεράρχες της καλά κρατούσας θρησκείας, ότι δεν πρόκειται να γίνει καμία περικοπή στη μισθοδοσία τους όταν ήδη ανακοινώνονταν η προθέρμανση περικοπής των συντάξεων, των επιδομάτων των πολυτέκνων και η επίσκεψη των ασφαλισμένων στους γιατρούς του ΕΟΠΥΥ με πληρωμή.
Ακόμα κι αυτοί οι βαρβαρούληδες οι τροϊκανοί (στους οποίους βαράτε προσοχή όταν έρχονται), σε μια πρόσφατη προ ολίγων μηνών επίσκεψή τους, σας επεσήμαναν ότι στην Ελλάδα έχετε πολλούς παπάδες και ότι κακώς τους μισθοδοτείτε από τον κρατικό κορβανά. Κι αυτοί χριστιανούληδες είναι, αλλά δεν κάνουν έτσι. Έχουν διαχωρίσει πλήρως την εκκλησία από το κράτος.
Δεν γνωρίζετε τίποτα! για τον Δία και τις ιδιότητές του γι` αυτό και ονομάσατε την δήθεν σκούπα σας ”ΞΕΝΙΟΣ ΖΕΥΣ” βλασφημώντας και προσβάλλοντας τον Ύπατο των Ελλήνων Θεών, περισσότερο από την προσβολή που μας έκανε το γερμανικό περιοδικό ”FOCUS”, όταν τον Φεβρουάριο του 2010 στο εξώφυλλό του παρουσίασε το γνωστό φωτομοντάζ με την Θεά Αφροδίτη να χειρονομεί ξεδιάντροπα έχοντας ανασηκωμένο το μεσαίο της δάχτυλο.
Αλλά μήπως γνωρίζετε τίποτα για την Αφροδίτη ώστε να προσβληθείτε και να διαμαρτυρηθείτε επισήμως;
Μήπως γνωρίζετε τίποτα για τον Παρθενώνα ώστε να διαμαρτυρηθείτε αρμοδίως όταν τον ίδιο καιρό, η εφημερίδα ”BILD” που απευθύνεται σε 12 εκατομμύρια αναγνώστες, παρότρυνε τους Έλληνες να πουλήσουν τον Παρθενώνα 100 δις ευρώ για να ξεχρεώσουν;
Τίποτα δεν γνωρίζετε από τους Θεούς των προγόνων σας γιατί έχετε παύσει να φρονείτε ελληνικά και έχετε φροντίσει και φροντίζετε να μην γνωρίζουν τίποτα και οι νεοέλληνες μαθητές σας, ακαδημαϊκοί πολίτες και ψηφοφόροι σας, οι οποίοι αποφοιτούν μαζικά από τα επαίσχυντα και κατάπτυστα ως προς την διδακτέα ύλη σχολειά σας, με αποτέλεσμα να κυκλοφορούν στους δρόμους ταξί με την επωνυμία ”Ο ΑΠΟΛΛΩΝ” και να αναρτώνται επιγραφές κρεοπωλείων με την επωνυμία ”Ο ΕΡΜΗΣ”, επαγγελματικών ψυγείων με την επωνυμία ”Ο ΗΦΑΙΣΤΟΣ”, οινομαγειρείων με την επωνυμία ”Ο ΔΙΟΝΥΣΟΣ” και άλλων τέτοιων σχετικών μωρολογιών.
Γιατί δεν ονομάσατε την σκούπα των λαθρομεταναστών σας ”Επιχείρηση Ο ΚΑΛΟΣ ΣΑΜΑΡΕΙΤΗΣ” μια και τους ελεείτε και μεριμνάτε γι` αυτούς, συγκεντρώνοντάς τους σε καταλύματα τα οποία θα ζήλευε ο κάτω του ορίου της φτώχειας πένητας, Έλληνας πολίτης;
Γιατί δεν την ονομάσατε ”ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΣ ΜΙΧΑΗΛ” ή ”ΓΑΒΡΙΗΛ” ή ”ΡΑΦΑΗΛ” που σε τελική ανάλυση και οι τρεις αυτοί αρχάγγελοι, απαντώνται και στο Ισλάμ (από το οποίο προέρχεται η κουλτούρα των λαθρομεταναστών σας) και στον Χριστιανο-Ιουδαϊσμό τον οποίο δια της Καινής και Παλαιάς Διαθήκης πρεσβεύετε εσείς! Με μια χριστιανοϊουδαϊκή ονομασία θα είχατε και λιγότερες αντιδράσεις από όσους δεν συμφωνούν με την πολιτική φροντίδα την οποία επιδεικνύετε στους λαθρομετανάστες.
Αλλά μήπως γνωρίζετε τίποτα για τους ήρωες και τους φιλοσόφους – επιστήμονες, των προ, αλλά και μετά χριστιανικού ημερολογίου προγόνων σας; Ούτε τα εν συντομία βιογραφικά τους δεν γνωρίζετε. Διότι αν τα γνωρίζετε, εξηγείστε μου τι σχέση έχουν οι συρμοί του τραμ (Γλυφάδα-Σύνταγμα-Πειραιάς και τανάπαλι) με τις ονομασίες που τους έχετε δώσει ”ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ”, ”ΠΛΑΤΩΝΑΣ” και ”ΘΟΥΚΙΔΙΔΗΣ”.
Εξηγείστε μου τι σχέση έχει το Γενικό Σχέδιο Πολιτικής Προστασίας για την αντιμετώπιση καταστροφικών φαινομένων, με το όνομα ”ΞΕΝΟΚΡΑΤΗΣ” το οποίο του έχετε δώσει. Γιατί δεν το ονομάσατε ”ΝΩΕ”;
Εξηγείστε μου τι σχέση έχει το Επιχειρησιακό Σχέδιο Αντιμετώπισης του Καύσωνα με το όνομα ”ΦΑΕΘΩΝ” το οποίο του έχετε δώσει. Γιατί δεν το ονομάσατε ”ΕΡΥΘΡΑ ΘΑΛΑΣΣΑ”;
Εξηγείστε μου τι σχέση έχει το τραπεζικό σύστημα καταχώρισης οικονομικών δεδομένων με το όνομα ”ΤΕΙΡΕΣΙΑΣ” που του έχετε δώσει. Γιατί δεν το ονομάσατε ”ΑΒΡΑΑΜ”;
Ε, λοιπόν ξέρετε τί σχέση έχουν οι περισσότεροι κρατικοδίαιτοι φορείς σας με τα ονόματα των Ελλήνων Θεών, ηρώων και φιλοσόφων που τους δίνετε; Όση σχέση έχει και ο σκύλος του μικροαστού μου γείτονα που τον έχει ονομάσει ”ΕΚΤΩΡ”.
Αλλά θα αναρωτηθεί ο αντικειμενικά σκεπτόμενος: Γιατί αποφεύγετε τις χριστιανοϊουδαϊκές ονομασίες στους κατασταλτικούς και ελεγκτικούς σας φορείς; Μήπως γιατί θα είχατε την αντίδραση της εκκλησία; Χμ… πολύ λογικό μου φαίνεται, ενώ αν χρησιμοποιείτε τα ονόματα που έχουν οι Θεοί των Ελλήνων Εθνικών (των ειδωλολατρών όπως τους λέτε), ποιος θα αντιδράσει; Aυτοί; Σιγά τους πολυάριθμους.
Κυρίες και κύριοι κρατούντες και ιθύνοντες, θα πρέπει να συνομολογήσετε ότι μόνο ως προς την καταγωγή και το γένος είστε Έλληνες.
Μόνο βιολογικά-φυλετικά είστε ακόμα Έλληνες, άντε και στα έγκατα του υποσυνειδήτου σας. Διότι πνευματικά, συνειδησιακά ως προς τις σκέψεις και τις πράξεις σας, είστε βυζαντινο-Ρωμιοί προσκυνημένοι ραγιάδες. Και λέγω ”.ακόμα Έλληνες” διότι σε μια δύο γενεές το πολύ, ήτοι 25 με 50 χρόνια, δεν θα είστε ούτε και ως προς την καταγωγή και το γένος Έλληνες. Κι αυτό θα συμβεί, διότι τη στιγμή που εσείς παίζετε το κρυφτό με τους λαθρομετανάστες σε όλη την επικράτεια της χώρας, στις αναγγελίες γάμων των εφημερίδων, ανακοινώνονται συνεχώς γάμοι μεταξύ Ελληνίδων και κατά στατιστική προτίμηση Πακιστανών, Νιγηριανών και Αφγανών και μεταξύ Ελλήνων με στατιστική προτίμηση Αλβανίδων, Ρωσίδων και Ουκρανίδων.
Διατίθενται στοιχεία αντιπροσωπευτικής δειγματοληψίας των εφημερίδων για τις αναγγελίες γάμων της περιόδου Μαρτίου 2011 μέχρι Αυγούστου 2012, σύμφωνα με τα οποία στις κατά μέσο όρο δέκα αναγγελίες, οι προαναφερόμενοι γάμοι αποτελούν τους 1,8. Ήτοι στους 10 γάμους οι 2. Ενδιαφέρετε κανείς εκ των αρμοδίων κρατούντων και ιθυνόντων να του τα αποστείλω; Σίγουρα όχι. Τουναντίον σας ακούω να με φωνάζετε ρατσιστή!
Τι λέξη κι αυτή που την πιπιλάτε στο μυαλό των νεοελλήνων εδώ και 15-20 χρόνια τώρα, για να τους κάνετε να νοιώθουν ενοχικά ακόμα και στη σκέψη ότι ο πολιτισμός που κουβαλάνε τους δίνει το προβάδισμα της διάκρισης από τους πολιτισμούς που δεν είχαν ποτέ οι λαοί των λαθρομεταναστών σας.
Τι λέξη κι αυτή που ενώ στην πραγματικότητα η εννοιολογική της σημασία αφορά βιολογικές διακρίσεις μεταξύ ζώων, την έχετε φορέσει στο επίσημο και ανεπίσημο λεξιλόγιό σας, για να κάνετε τον νεοέλληνα φοβικό σε κάθε πολιτιστική και πολιτισμική διάκριση μεταξύ ανθρώπων.
Δοσίλογοι αβδηριτιστές, σε μια δυο γενεές το πολύ, θα αναγεννήσετε από τις στάχτες της, την καταρριφθείσα θεωρία του Φαλμεράυερ και θα τον δικαιώσετε ετεροχρονισμένα. Αλλά αυτός είναι και ο μεσοπρόθεσμος-μακροπρόθεσμος σκοπός σας. Εντέλλεσθε όπως και με τα ”αντιρατσιστικά” σας συνθήματα, φέρετε σε πέρας την τελευταία πράξη του μεθοδευμένου σχεδίου για τον αφανισμό των Ελλήνων, όχι μόνο ως προς την φρόνηση της εθνικής τους ταυτότητας και της εθνικής τους συνείδησης,(αυτό το πετύχατε εκουσίως ή ακουσίως) αλλά και ως προς την καταγωγή τους με τις κατά συνέπεια των πολιτικών που ασκείτε, αναμενόμενες προσμείξεις τους, με άλλες φυλές.
Και λέγω ”εντέλλεσθε” διότι εφαρμόζετε τις εντολές των Αμερικανο-Εβραίων και Χριστιανο-Ιουδαίων αφεντικών σας που αμφότεροι για διαφορετικούς λόγους, επιθυμούν την πολτοποίηση των νεοελλήνων, εν ονόματι της παγκοσμοιοποίησης. Οι πρώτοι για λόγους πολιτικής τιθασεύσεως με ότι αυτή εμπεριέχει. (λόγου χάρη, δόγμα Κίσινγκερ) και οι δεύτεροι, για πολλαπλασιασμό του χριστιανο-ποιμνίου τους, βαφτίζοντας αβέρτα κουβέρτα τους αλλόθρησκους αλλοδαπούς σε Χριστιανούς (λόγου χάρη κατά το δόγμα της συμφωνίας του πατριάρχη Γεννάδιου Σχολάριου με τον Μωάμεθ τον κατακτητή: ”Σου παραδίδω την πόλη, δεν μου πειράζεις το θρήσκευμα”. Μόνο που τότε ο Παλαιολόγος ήταν εκτός συμφωνίας ενώ οι σύγχρονοι Παλαιολόγοι, δηλαδή εσείς! είστε εντός).
Καταλάβατε τι εννοώ; Μπορεί και όχι. Ο αβδηριτισμός σας δεν σας επιτρέπει τέτοιου είδους κοινωνικοπολιτικούς και ιστορικούς συνδυασμούς. Αντιθέτως οι άκριτες και ανόητες ενέργειές σας φαίνεται πως επηρεάζουν και καθηγητές τριτοβάθμιας εκπαίδευσης οι οποίοι αναπαράγουν (εν αγνοία τους; εις γνώσιν τους; Δεν ξέρω ποια τι να υποθέσω), ιστορικά ψευδολογήματα σαν αυτό που παρουσίασε στις 29-7-2012 στην εφημερίδα ”ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ”, ο καθηγητής κος Χριστόδουλος Στεφανάδης ο οποίος αντέγραψε τον γνωστό ψευδεπίγραφο ”όρκο” του Μεγίστου Αλεξάνδρου από το βιβλίο του άλλου καθηγητή και πολιτικού Χρήστου Ζαλοκώστα και τον παρουσίασε ως παράδειγμα προς μίμηση. Σας θυμίζω ότι ο Ζαλοκώστας το 1950 είχε γράψει έναν δήθεν όρκο, που δήθεν είχε πάρει ο Αλέξανδρος παρουσία του στρατού του και που υποτίθεται ότι έλεγε πως: ”από τώρα και στο εξής Έλληνες και Ασιάτες πρέπει να ζουν αρμονικά σαν ένα έθνος και ότι δεν πρέπει να ξεχωρίζονται οι άνθρωποι σε Έλληνες και βαρβάρους και ότι δεν ενδιαφέρει από πού κατάγεται ο κάθε πολίτης, ούτε από ποια φυλή προέρχεται και ότι όλοι πρέπει να θεωρούν τον Θεό σαν έναν δεσποτικό κυβερνήτη” και άλλες τέτοιες μώρες! που σας πηγαίνουν γάντι, αλλά που ευτυχώς δεν τις είπε ποτέ! ο Αλέξανδρος. (Για το τι είπε πραγματικά ο Αλέξανδρος μπροστά στον στρατό του, σας παραπέμπω να διαβάσετε Ελληνική Γραμματεία και συγκεκριμένα την ”Αλεξάνδρου Ανάβαση” του Αρριανού, βιβλίο 7, κεφάλαιο 9).
Αλλά αυτό που έκανε ο καθηγητής κος Στεφανάδης δεν είναι τίποτα μπροστά σε αυτό που έχετε κάνει εσείς από τότε που ο Ζαλοκώστας επινόησε αυτόν τον δήθεν όρκο τον οποίο, ως νεόκοποι διεθνιστές που είστε, τον τυπώσατε στα σχολικά βιβλία και τον χαράξατε και σε έναν τοίχο του αεροδρομίου Θεσσαλονίκης, ώστε να πείσετε μικρούς και μεγάλους ότι, να! και ο Αλέξανδρος ήταν αντιρατσιστής και μονοθεϊστής.
Στο πλαίσιο της εξυπηρέτησης του χριστιανοδιεθνισμού του οποίου είστε προσκυνημένοι ταγοί, η ξεδιαντροπιά σας για τον Μέγιστο των ανδρών που γέννησε ο κόσμος, έφτασε στο σημείο να τυπώσετε στα σχολικά σας βιβλία (διότι μέσω αυτών μεταγγίζετε ενέσιμα τη χολή σας στις τρυφερές ηλικίες και τα αθώα μυαλά των ελληνοπαίδων) την γνωστή μεσαιωνική γκραβούρα η οποία απεικονίζει τον Αλέξανδρο να προσκυνάει το ιουδαϊκό ιερατείο καθώς του παραδίδουν τα κλειδιά της Ιερουσαλήμ. Ενώ είναι ανέκαθεν πασίγνωστο ότι ο Αλέξανδρος δεν επισκέφθηκε ποτέ την Ιερουσαλήμ, διότι δεν πήγαινε ποτέ ο ίδιος, να παραλαμβάνει ελάσσονος σημασίας παραδοθείσες πόλεις. Όπως είναι επίσης γνωστό, ότι το δήθεν προσκύνημα του Αλέξανδρου στην Ιερουσαλήμ είναι ένα αποκύημα της φαντασίας του ψευδολόγου Ιουδαίου συγγραφέα Ιώσηπου και των διακαών πόθων του.
Αυτούς εξυπηρετείτε! Διαχρονικά. Τους Ιώσηπους και τους Φαλμεράυερς.
Ευτυχώς που οι υποψιασμένοι δεν διαβάζουν πλέον τα εγκεκριμένα από την αγιαστούρα, βιβλία του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων σας και καταφεύγουν στην Ελληνική Γραμματεία. Ευτυχώς που ακόμα και οι βιαστικοί, δεν έχουν παρά να ανατρέξουν στο διαδίκτυο και θα διαπιστώσουν αμέσως τα προσηλυτιστικά ψεύδη σας για τον Αλέξανδρο και όχι μόνο γι` αυτόν.
Το άρωμα του αβδηριτισμού σας λοιπόν, το οποίο χρόνια τώρα χειραγωγεί τον νεοελληνικό λαό, φαίνεται πως επηρεάζει καθηγητές και διανοούμενους, διότι αλλιώς πώς να εξηγήσει κανείς τα προσφάτως λεχθέντα του δημοφιλέστατου καθηγητή κου Χρήστου Γιανναρά ο οποίος ούτε λίγο ούτε πολύ, πρότεινε την αλλαγή του Εθνικoύ μας Ύμνου με κάτι σαν τον ”Τσάμικο” του Νίκου Γκάτσου, διότι αυτός, λέει, ταιριάζει καλύτερα με το πανόραμα της διαδρομής των νεοελλήνων(;).
Σας παραθέτω αυτούσιο το σχετικό απόσπασμα των λεχθέντων του κου Γιανναρά:
”Ο σολωμικός “Υμνος στην [εις την] Ελευθερία[ν]” είναι από τα μετριότερα στιχουργήματα του μεγάλου μας ποιητή, θεματικά περιορισμένος στην απελευθέρωση από τον τουρκικό ζυγό και με λεξιλόγιο κυρίως αφηρημένο, νοησιαρχικό. Η μελοποίησή του από τον Μάντζαρο υπέταξε το ποίημα στις σκοπιμότητες εντυπωσιασμού που υπηρετεί η δυτική φανφάρα και ο “Υμνος” ταυτίστηκε με τον επαρχιώτικο εθνικισμό του μεταπρατικού μας κράτους. Το καινούργιο θα μπορούσε να είναι κάτι σαν τον “Τσάμικο” του Νίκου Γκάτσου, στη μουσική του Μάνου Χατζιδάκι: Μέσα σε τρεις στροφές, με αδρές πινελιές, το πανόραμα της διαδρομής του Νέου Ελληνισμού, δήλωση ταυτότητας και μαρτυρία ήθους. Που μαζί με την αυθεντική ελληνικότητα της μουσικής μεταγγίζουν ιδιαιτερότητα πολιτισμού, όχι ψυχολογική ξιπασιά”.
Το ποίημα του Σολωμού (ο κος Γιανναράς) το αποκαλεί ”στιχούργημα” και μάλιστα από τα ”μετριότερα”. Την δε μελοποίηση του Μάντζαρου (που μπροστά της, οι μελοποιήσεις των Ύμνων που έχουν οι άλλες χώρες ωχριούν και ακούγονται σαν μελοποιήσεις Ύμνων για κατασκήνωση), την θεωρεί ως υποβαθμίζουσα το ποίημα.
Όσο για την πρόταση αντικατάστασης του Ύμνου με τον ”Τσάμικο” του Γκάτσου, δηλαδή το τραγούδι των βυζαντινών αντρειωμένων Διγενή και Νικηφόρου, αν κατάλαβα καλά (γιατί είναι δύσκολο να καταλαβαίνεις τις άκριτες σκέψεις), δεν βρίσκω σχέση. Ωστόσο για να συμμετάσχω λίγο κι εγώ στο παίγνιο της ανταλλαγής θολοκουλτουριάρικων ιδεών, θα πρότεινα στον κο Γιανναρά την αντικατάσταση του Εθνικού μας Ύμνου με τον ”Ακάθιστο Ύμνο” των Βυζαντινών… Θα χαιρότανε ίσως και η εκκλησία.
Ο Αβδηριτισμός σας, σας οδήγησε να επιχορηγήσετε το επιεικώς χαρακτηρισθέν θολοκουλτουριάρικο Φεστιβάλ Αθηνών με 1 εκατομμύριο ευρώ μέσω ΕΣΠΑ, για να ανεβάζει μπουρδολογήματα καλλιτεχνικών εκδηλώσεων και θεατρικών παραστάσεων σαν την παράσταση της σκηνοθέτιδας-ηθοποιού Λ. Κιτσοπούλου (αν και θα έπρεπε να παραλείψω το όνομά της διότι δεν ενδιαφέρει η προσωποποίηση της ”καλλιτεχνίσκης”, συν του ότι αποκτά και δημοσιότητα) η οποία καλλιτεχνίσκη, καλλιτεχνική αδεία, παρουσιάζει τον Αθανάσιο Διάκο ως σουβλατζή, απατημένο από την γυναίκα του με Κούρδο λαθρομετανάστη και συζυγοκτόνο.
Με απόφαση της γενικής γραμματέως του Υπουργείου Πολιτισμού κας Λ. Μενδώνη, η εν λόγω παράσταση συμπεριελήφθη στις 9 θεατρικές παραστάσεις που εντάχθηκαν στο πρόγραμμα χρηματοδότησης μέσω ΕΣΠΑ, ύψους 1 εκατομμύριο ευρώ δημοσία δαπάνη. Στην δε προγραμματική σας σύμβαση αναφέρετε ότι: ‘‘Οι παραστάσεις βιντεοσκοπούνται για εκπαιδευτικούς λόγους”, ενώ τόσο στην αφίσα όσο και στο πρόγραμμα αναγράφεται ότι η παράσταση είναι ακατάλληλη για ανηλίκους. (Το ξαναγράφω για να το εμπεδώσω και ο ίδιος: ”Οι παραστάσεις βιντεοσκοπούνται για εκπαιδευτικούς λόγους”). Δηλαδή αν κατάλαβα καλά, προτίθεστε να διανείμετε βιντεοσκοπημένα αντίγραφα στα σχολεία;
Αλλά εσείς βάλατε στα ψηφοδέλτιά σας (και οι ψηφοφόροι σας την ψήφισαν και σήμερα είναι βουλευτής), την κα M. Ρεπούση που πρωτοστάτησε στην επιτροπή συγγραφής σχολικού βιβλίου το οποίο γράφει το ανιστόρητο και επαίσχυντα γνωστό ότι, οι Μικρασιάτες Έλληνες της Σμύρνης συνωστίστηκαν στην προβλήτα του λιμανιού και γι` αυτό πέσανε στη θάλασσα και πνίγηκαν, η θεατρική παράσταση της καλλιτεχνίσκης Λ. Κιτσοπούλου θα σας ενδιαφέρει; Τουναντίον αν δείτε ότι γίνεται ιδιαιτέρως γνωστή μέσω των ΜΜΕ, θα την βάλετε και σε κανένα ψηφοδέλτιο ως υποψήφια βουλευτή.
Αλλά κυρίες και κύριοι αβδηριτιστές κρατούντες και ιθύνοντες των προαναφερόμενων Υπουργείων και όχι μόνο αυτών, η καλλιτεχνίσκη Λ. Κιτσοπούλου είναι ένα ελάχιστο δείγμα από τους καρπούς της σοδειάς που θα μαζέψετε συν τω χρόνο, για την σπορά των αντιρατσιστικών και ισοπεδωτικών μηνυμάτων που σπείρατε και σπέρνετε επισήμως στις νέες γενιές των νεοελλήνων.
Διαβάστε λοιπόν τις δηλώσεις της Λ. Κιτσοπούλου η οποία έχει υιοθετήσει πλήρως τις αντιρατσιστικές, εκπαιδευτικές σας ιδεοληψίες. Σας τις παραθέτω αυτούσιες άνευ ουδενός σχολίου:
”Οι Έλληνες μοιάζουν μεταξύ τους, επειδή ακόμα δεν μάθανε να ανακατεύονται με άλλες φυλές. Είναι ακόμα ρατσιστές και θέλουν να διαιωνιστεί η δική τους φάτσα, ο δικός τους κ…ς, κι ας είναι δύο επί δύο, δεν έχει σκεφτεί ποτέ ο Έλληνας πατέρας: ”μακάρι την κόρη μου να τη γ…ει ένας ωραίος μαύρος, να βγει και το εγγονάκι μου ωραίο”. Οοοχι. Προτιμάει να διαιωνίσει τη φάτσα του, προτιμάει το εγγονάκι του να γίνει 1,50 μ. στο ύψος, αλλά να του μοιάζει. Στ` α…α του αν το εγγονάκι δεν θα παίξει ποτέ στην ομάδα μπάσκετ του σχολείου, αρκεί να του μοιάζει. Να πάρει και το όνομά του. δεν πα να τον λένε και Παπάρα. Δεν έχει σημασία. Και το εγγόνι θα λέγεται Παπάρας. Οι Παπάρηδες πρέπει να διαιωνίζονται”.
Μετά τιμής και πικρίας
Δρ. Λεωνίδας Λ. Μπίλλης
Υστερόγραφο: Τα τουρκικά σήριαλ, σας αρέσουν;
Δρ. Λεωνίδας Λ. Μπίλλης
Οικονομολόγος-Κοινωνιολόγος
Αριστοτέλους 22, 10433 Αθήναι
Tερζάκη 22, 16672 Βάρη
Συνέχεια της ονομασίας ”ΞΕΝΙΟΣ ΖΕΥΣ” την οποία έδωσαν οι αβδηριτιστές-ανόητοι κρατούντες και ιθύνοντες στη σκούπα των λαθρομεταναστών τους!
Ύστερα από την επιστολή την οποία έστειλα προσφάτως στο δήθεν Υπουργείο προστασίας του Πολίτη καθώς και στα άλλα δήθεν Υπουργεία, Παιδείας και Πολιτισμού, διαμαρτυρόμενος μεταξύ άλλων θεμάτων και για την ονομασία ”ΞΕΝΙΟΣ ΖΕΥΣ” την οποία έδωσαν (κάποιοι ανόητοι ιθύνοντες και κρατούντες) στην σκούπα των λαθρομεταναστών προσβάλοντας έτσι τον Ύπατο των Ελλήνων Θεό, δέχθηκα από αρκετούς καλοπροαίρετους φίλους και γνωστούς το εξής ερώτημα:
”Μήπως με την ονομασία ”ΞΕΝΙΟΣ ΖΕΥΣ”, θέλουν να νοηματίσουν τη φιλοξενία την οποία προσέφεραν οι Έλληνες προγονοί μας στους ξένους, εν ονόματι του ΞΕΝΙΟΥ ΔΙΟΣ;
Αγαπητοί φίλοι, το τι θέλουν να νοηματίσουν οι κρατούντες και ιθύνοντες νεοραγιάδες των Υπουργείων, οι οποίοι επιλέγουν ονόματα Ελλήνων Θεών και Ηρώων στα πολιτικά τους επιχειρησιακά προγράμματα, δεν θα μπορούσαν να το ανακαλύψουν ούτε οι ψυχαναλυτές οι οποίοι θα τους δέχονταν σε συνεδρίες ψυχανάλυσης εξετάζοντας τα παιδικά σενάρια της ζωής τους.
Αλλά ακόμα κι αν κάνουμε αυτή την υπόθεση, δηλαδή ότι η ονομασία ”ΞΕΝΙΟΣ ΖΕΥΣ” αφορά (μεταφορικά) στην φιλοξενία του συρφετού των αλλοδαπών που τους μαζεύουν σε διάφορα καταλύματα, η υπόθεση είναι παντελώς άστοχη διότι δεν μπορεί να σταθεί ούτε και ως παρομοίωση.
Για την απόδειξη των λεγομένων μου, σας παραθέτω το κείμενο σύμφωνα με το οποίο μπορεί να διαπιστώσει κανείς, τι θεωρούσαν οι προγονοί μας ως φιλοξενία εν ονόματι του ΞΕΝΙΟΥ ΔΙΟΣ.
(Το κείμενο είναι από τους Νόμους του Πλάτωνα, βιβλίο ιβ΄σε μετάφραση Κ. Ζάμπα, εκδόσεις Φέξη). Στο κείμενο αυτό είναι φανερό ότι οι προγονοί μας διακρίνουν τους ξένους σε τέσσερα είδη. Στο τρίτο και τέταρτο είδος ξένων, γίνεται σαφής αναφορά στους ξένους από άλλη χώρα, δηλαδή στους αλλοδαπούς.
Ο οποιοσδήποτε μου αποδείξει ότι υπάρχει σχέση έστω και μεταφορικής ή αλληγορικής σημασίας με τους ξένους των Νόμων του Πλάτωνα και τους λαθρομετανάστες αλλοδαπούς που ”φιλοξενεί ” το δήθεν Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη, το οποίο ονόμασε τη σκούπα του ΞΕΝΙΟΣ ΖΕΥΣ, θα κατέβω σε διαδήλωση υπέρ των λαθρομεταναστών!
Ακολουθεί αυτούσιο, το κείμενο:
«Και λοιπόν περί τεσσάρων ειδών ξένων πρέπει να ομιλήσωμεν εδώ.
Το πρώτον είδος είναι πάντοτε θερινοί επισκέπται καθώς τα διαβατικά πτηνά, και από αυτούς οι περισσότεροι κυριολεκτικώς, καθώς πετούν μέσον θαλάσσης προς χάριν χρηματισμού είναι εμπορευόμενοι και μεταπηδούν κατά την καλοκαιρινήν περίοδον εις τας άλλας πόλεις. Αυτούς δε πρέπει να τους υποδέχωνται εις την αγοράν και τον λιμένα και τα δημόσια οικοδομήματα έξω από τα τείχη της πόλεως και πλησίον εις αυτά οι ωρισμένοι άρχοντες, προσέχοντες μήπως είναι παράνομος κανείς από αυτούς τους ξένους, και απονέμοντες εις αυτούς ορθώς την δικαιοσύνην σχετιζόμενοι αυτούς όσον το δυνατόν ολίγον διά τα απολύτως αναγκαία.
Το δεύτερον είδος είναι οι αληθινοί θεαταί όλων των θεαμάτων και ακροαταί όλων των μουσικών ακροαμάτων. Δι’ όλους λοιπόν τους τοιούτους πρέπει να υπάρχουν καταλύματα πλησίον των προσκυνημάτων ευτρεπισμένα προς υποδοχήν των ξένων. Αυτούς δε τους ιδίους πρέπει να τους επιμελούνται και να τους περιποιούνται οι ιερείς και οι επίτροποι των ναών, έως ότου να συμπληρωθή κατάλληλος χρόνος της διαμονής, και αφού ιδούν και ακούσουν όλα εκείνα, διά τα οποία ήλθον, να αναχωρήσουν χωρίς να κάμουν ή να πάθουν κανέν κακόν. Δικασταί δε δι’ αυτούς να είναι οι ιερείς, αν κανείς αδική κανένα από αυτούς ή από αυτούς κανείς αδική άλλον, εφ’ όσον το αδίκημα είναι κατώτερον των πενήντα δραχμών. Εάν δε εγερθή εναντίον αυτών μεγαλιτέρα καταγγελία, οι τοιούτοι πρέπει να δικάζωνται εμπρός εις τους αγορανόμους.
Τρίτον είδος ξένων, τους οποίους πρέπει να υποδεχώμεθα δημοσίως, είναι όσοι έρχονται από άλλην χώραν διά κάποιαν δημοσίαν υπόθεσιν, τους οποίους πρέπει να υποδέχωνται μόνον οι στρατηγοί και οι ίππαρχοι και οι ταξίαρχοι, την δε επιμέλειαν περί αυτών ας αναλάβη μαζί με τους πρυτάνεις μόνον εκείνος, ο οποίος φιλοξενεί τον ξένον εις την οικίαν του.
Το τέταρτον δε είδος είναι μεν σπάνιον αλλά αν τύχη κάποτε να έλθη κανείς, όστις αποτελεί τον αντίποδα των ερχομένων εις την πόλιν μας θεατών εξ άλλης χώρας, πρώτον μεν να μην είναι ηλικίας κατωτέρας των πενήντα ετών, συνάμα δε να έχη την απαίτησιν να ιδή κάτι τι εις ταις άλλας πόλεις, υπέροχον διά την καλλονήν του, ή και να δείξη ο ίδιος ομοίως εις άλλην πόλιν. Και λοιπόν ας πηγαίνη χωρίς εντολήν οποιοσδήποτε ως τοιούτος εις τας θύρας των πλουσίων και των σοφών, αν είναι και αυτός παρόμοιος. Λόγου χάριν ας υπάγη εις την οικίαν του επιμελητού της όλης εκπαιδεύσεως ως ξένος έχων πολλήν πεποίθησιν εις τον τοιούτον ξένον, ή εις την οικίαν κανενός νικηφόρου εις την αρετήν. Σχετισθείς δε μαζί με αυτούς και άλλα διδάξας εις αυτούς, άλλα δε μαθών από αυτούς, ας κατευοδωθή ως φίλος από φίλους τιμηθείς με τα ανάλογα δώρα και τας τιμάς.
Με αυτούς λοιπόν τους νόμους πρέπει μία πόλις να υποδέχεται όλους τους ξένους και τας ξένας των άλλων χωρών και να αποστέλλη τους ιδικούς της, τιμώσα τον ξένιον Δία, και ας μη κάμνη ξενηλασίας από τας τραπέζας και τας θυσίας, καθώς κάμνουν τα θρέμματα του Νείλου, ούτε με αγρίας προκηρύξεις.»
Μετά τιμής και πικρίας
Δρ. Λεωνίδας Λ. Μπίλλης
Οικονομολόγος-Κοινωνιολόγος